Ikut saya jika sudi....

Saturday, December 3, 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!!


Hari ini semakin bertambah usiaku. Selamat Harijadi untukku.....

Terima kasih mak yang telah melahirkan saya hingga saya jadi cenggini.Terima kasih abah kerna tanpamu siapalah saya,terima kasih membesarkan saya. Terima kasih jua pada opah,makyang n paksu yang menjaga saya masa saya kecil dulu.Jasa mu tiada ternilai n x terbalas olehku..

Terima kasih suamiku kerna sudi jadi teman hidupku.Terima kasih kerana sabar n sudi melayan kerenahku yang kadang2 membuatkan abang hilang sabar juga.hikhikhik....Semoga hubungan kita berkekalan hingga akhir hayat....

Terima kasih anakku kerna setia mendengar bebelan dari mama. Ketahuilah olehmu wahai anak bahawa mama marah tu tanda sayang. Mama inginkan yang terbaik tuk anak mama sorang ni..

Saya bersyukur padaMU Ya ALLAH kerna beri aku hidup sementara diduniaMU yang penuh pancaroba & serba indah ini.

Terima kasih pada teman2 yang sudi menjadi sahabatku... 

Saya sunguh2 bersyukur kerna hingga kehari ini saya masih dpat melihat dunia yang indah ini & melalui perjalanan hidup indah bersama orang2 yang saya sayang...


Inilah kek besday yang saya wat sendiri. Huhuuuu napelah besday sendiri,sendiri kena wat kan? Nape tak org lain wtakan? Ada sape2 nak tolong watkan tuk saya tahun depan? Sila2 lah bg quotation...Heheheee.


Kek ni adalah kek coklat moist. Resepinya sama seperti kek2 saya yang lepas. Rasanya x perlulah saya taip lagi resepinya ye?


Lihatlah deko kek yang x seberapa ni. Sya ni x le pandai sangat nak mendeko. Tangan keras. Masih lagi belajar kerna saya minat dlam kerja deko mendeko ni.


oklah selamat menjamu mata.Bye

3 comments:

  1. norlieharumaini.....salam ziarah n kenal kembali.maaf lambat reply coz lama x buka blog.sibuk sikit...

    ReplyDelete
  2. salam kenalan, jom singgah ke blog saya yg x seberapa http://atul-withlove.blogspot.com/ ..

    ReplyDelete