Ikut saya jika sudi....

Saturday, March 5, 2011

Kek Pertama Yang Ku Design...

Aku memang suka wat kek sejak aku anak dara......tapi selalunyer aku wat kek biasa2 je atau aku akan curah coklat je atasnyer....
Bila aku kerja jarang aku wat kek n masak lagi maklumle aku duduk ngan opah so lebih sedap makan air tangan opah aku yang tiada bandingannyer sampai cucu nyer ni jadi cenggini.
Bila aku bertemu jodoh tuk kali yang kedua,suami baruku ingin aku jadi surirumah sepenuh masa tuk jaga dia n anak aku.Dia x bagi aku kerja lagi.Mula2 berhenti aku boring n x tau nak wat apa.
tiba2 datang idea ddalam otak aku ni nak wat kek tuk birthday pertama suamiku setelah kami berkahwin.Aku nak wat lain dari yang selalu aku wat n aku pun tanya adikku yg memang pro dalam wat kek n ye wat bisnes pun.Aku tanya resepi icing buttercream n aku pun mulakan operasi aku.

Inilah kek icing pertamaku.Amacam????ok ke?????Ni jelah idea hiasan yang kuo dari pale aku tuk masa tu.
Tulisan pun ntah apa2....Tapi aku puas kerna akhirnya dapat gak aku cuba wat kek guna icing setelah selama aku boleh wat kek hanya kek bolen je......

Nilah hasil pertama kek icing dari aku......
Tunggu cerita seterusnyer n kek seterusnyer bila tangan gatal aku mula seronok main ngan icing....

No comments:

Post a Comment