Ikut saya jika sudi....

Thursday, March 3, 2011

YEAHHHHH!!!!! AKHIRNYA JADI GAK BLOG AKU

Salam.dah lama aku nak wat blog tapi x pandai.last aku godek2 gak blog ni akhirnya jadile yang camni.xle berapa cun cam orang lain punyer tapi ok lah.
Pada sesiapa yang nak bagi idea n tips kat aku sal blog dipersilakan.Segala bantuan anda amat2lah dihargai.
Masih dalam pembelajaran n kajian aku.heheheeeee..............

Aku adalah seorang CEO di Mazlan Family.Mempunyai seorang puteri berumur 10 tahun.Mempunyai seorang suami.kwang3.....
Aku dilahirkan di Alor Star,Kedah n dibesokan di merata2 antaranyer Shah Alam,Kuala Lumpur & Bidor,Perak.
Aku adalah anak sulong dalam 5 orang adik beradik.4 perempuan n 1 lelaki.
Abah aku seorang pesara polis n mak aku adalah pesara kakitangan awam.
Dalam gambo ni xde gambo adik lelaki ku n lagi 2 adik perempuan.Jap lagi aku letak gambo adik lelaki kesayanganku yang aku.Kat gambo ni hanya aku,suamiku,anakku,mak n ayah aku,opah aku n salah seorang adikku.
Jeng jeng jeng.......ni lah adik lelaki ku.Ni dia bersama sepupu dia merangkap sepupuku le...

Hobiku ialah memasak n mencuba resepi baru.Dulu aku kerja makan gaji so jarangle memasak.Skang aku CEO so rajinle sikit memasak tapi x le rajin sangat.Kalu 'M' melanda x berasap gak dapo aku.Wakakaaaa.

Aku baru berjinak2 dalam menghias kek menggunakan icing ni.Dolu2 kalu aku wat kek,kek bolen je xde baju skang bolehle sikit2 pakaikan kek tu baju.Tapi xle secantik kat kedai.Aku x belajo kat mana2 kelas pun cuma tengok orang punyer n belajo dari internet je.
Skang bolehle sikit2 n ada gak orang tempah dari aku.Alhamdulillah rezeki tu.....

Ok ler nnt aku citer banyak2 orang boring lak.Ok lain kali aku masuk lagi N3 baru.Ni je tuk mukadimah ni.Heheeee.Ni pun dah panjang berjela.Bye.See You Again.......................

No comments:

Post a Comment