Ikut saya jika sudi....

Thursday, March 31, 2011

Kek Tempahan Pertama

Dari dulu masa aku bujang sampai skang aku suka wat kek.Tapi dulu aku slalu wat kek kosong je xde icing n deco apa2 pun cuma curah coklat je.Bila aku dah jadi CEO rumahtangga ni je baru berjinak2 ngan kek icing......

Mula2 aku wat kek icing tuk makan sendiri n selalu sedekah kat jiran n akhirnya ia menjadi salah satu kerja sampingan yang mendatangkan duit....Masyukkkk....

Ni aku nak tunjukkan kek pertama yang orang order dari aku yang tulisannyer x berape cantik lagi bagi aku.Tapi apa2 pun org yg tempah tu kata cantik n yg penting keknyer sedap.

Ini adalah kek perkahwinan jiran aku.Bila aku dapat tempahan ni hati aku berdebar2 n takut coz x penah wat tuk org.Aku jadi takut n blur otak bila makin dekat harinyer.....

Kek Coklat Moist 2kg

Kek ni kek coklat moist lapis 2.Tengah2 ye saya sapu icing.Masa ni x pandai menulis lagi n x pandai deco sangat.Lagipun pestime org order so hati hanya ALLAH yg tahu camner perasaan...........
Tima kasih pada Saelah kerana menempah kek ni.....Maaf jika ada kekurangan......Tapi feedback dr Ila kek ni sedap.Alhamdulillah.....Jangan serik nak order lagi.....

Selamat Pengantin Baru wat Ila & Nizam.Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.......


No comments:

Post a Comment