Ikut saya jika sudi....

Tuesday, October 25, 2011

KEK COKLAT MOIST (CHE ERMEY)


Salam semua..........nanananana............ Kek coklat moist lagi???? Mesti u alls boringkan asyik2 n3 kek ni xde kek lain ke? Heheheeeeee......well nak wat camner dah kek ni yang orang suka order n yg saya suka jugak....

Resepi adalah sama cam kek2 yang terdahulu okayy?


Ini adalah kek tempahan rakan sekerja asben saya. Semalam petang dia order n amik pagi tadi. Nak tau nape saya letak nama EMY? Sebenarnya nama tuan punyer kek ni panjang tapi asben saya kata letak Emy je  coz nama tu yg selalu rakan opis panggil. Tuan punyer xnak deco2 sangat coz ye kata ye nak mkn2 je kek ni. So ni jelah deco simple yang saya wat tuk Emy.




Oleh kerana petang semalam asben saya balik baru bagitahu yang Cik Emy ni order kek n nak pagi ni so apa lagi tido lambat le malam tadi menyiapkan kek ni. Walau nampak simple tapi nak nunggu kek masak yang masalah n nak tggu sejuk tuk di deco. Itu yang memakan masa n mencuri masa tido saya. Jadual tido saya lari malam tadi. Huhuuuuu....

Walau apapun tetap happy membuatnya kerana memang hobi n boleh menambahkan duit poket saya. Hehehee.....................


Kalau u alls rasa nape saya amik gambar senget2 so sini saya nak minta maaf banyak2 ye. Ini adalah kerana kamera saya ada masalah xleh nmpk sangat so saya ikut naluri je amik. Skrin dah kabur....Ia nak suruh beli lain tapi ngah survey so guna jelah apa yang ada. Kadang2 gambo ok n kadang2 senget coz ikut naluri nak tangkap. Heheheee.............




Well ............apa2pun sal kek ni saya ucapkan terima kasih kepada Che Ermey.......(x ingat nama ye panjang sangat) kerana telah menempah kek kat saya... Jangan lupa nnt order lagi ye? Wat Emy selamat makan kek.... hikhikhik........


So dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan selamat bercuti kepada semua esok.... sesiapa yang balik kampung tu berhati2 dijalanraya.....

No comments:

Post a Comment