Ikut saya jika sudi....

Wednesday, October 26, 2011

KEK OREN (HAPPY DEEPAVALI!!!)


SELAMAT DEEPAVALI!!!!!!!!

Salam semua.................Hari ni xde masak2 coz balik umah opah saya so saya masukle n3 awal bulan baru ni okay? Kali ni saya letak n3 kek yang paling sedap n paling senang nak wat okayyyy????
Kek ni saya wat masa kenduri mak n abah saya nak ke Mekah  1/10/11 tu hari.
Kek ni wat jamu tetamu2 yang hadir...


Ok ni saya kongsikan resepi..........

KEK OREN (Rafida Myresipi)
Bahan-bahannya:

1 biji buah limau
1 cawan minyak
2 cawan gula halus
3 biji telur
2 cawan tepung gandum yang diayak bersama 1 sb baking powder

Cara-caranya:

- cuci buah limau,potong & buang biji & urat putih
- potong kecil2 bersama kulitnya.Masuk dlm blender bersama


Selamat mencuba yer.................................


No comments:

Post a Comment