Ikut saya jika sudi....

Monday, October 24, 2011

KEK COKLAT MOIST



Salam semua................taraaaaaaaa...................heheheeeeee.......ada kemajuan tak dalam deko mendeko?
hak..hak..hak....kawan2...boleh tak ni????? Ini adalah kali pertama membuat bunga ros sendiri.... Selama ni hanya tepek bunga instant kat kek....Kali ini berusaha belajo g kelas coz nak wat bunga sendiri.

Alhamdulillah menjadi gak bunga ros saya walau x secantik pro..... Tentang deko sampingan tu harap anda semua tutup mata je lah ye coz saya ni bukan tangan seni so idea x berape bagus tuk mendeko....

dari pandangan atas
Oleh kerana tangan x berseni...tangan keras so nak wat tali air pun x jadi. Tangan keras bukan senang nak lembutkan bila umur semakin meningkat. Orang kata tangan dah x boleh dibentuk. Tapi apa2 pun alhamdulillah saya berpuashati gak ngan hasil tangan saya ni walau orang lain punya lagi canggih manggih....

dari pandangan tepi
Saya suka tengok tali air tu walau x cantik tapi saya puas hati coz akhirnya saya berjaya membuatnya....heheheeee.. Kalau dengara lawak kan? Tapi itu kenyataan....


Saya juga bersyukur kerana akhirnya saya berjaya membuat bunga ros. Yeeehaaaaaa.....................Yabedabedu............. Gembira x terkata akhirnya dapat juga wat bunga ros.


setelah dipotong



SELAMAT MENJAMU MATA..................

No comments:

Post a Comment