Ikut saya jika sudi....

Wednesday, October 19, 2011

KEK DUA JIWA SATU HATI


Bulan 5 hari tu saya dapat order dari kawan wuh wat kek tunang adik ye.Adik ye nak kek pelik sikit saya pun pelik tapi ikut jelah....Kek ni kek coklat moist & kek biasa....Ada faham????Mesti sumer terfikirkan kek satu camner leh 2 perisa.Haaaaaaaaaaa...korang tengoklah kek tu warna sebelah lain sebelah lain kan.maka kek dlm pun lain2 lah...heheheeee.....

Yang bersalut ganache tu ialah kek coklat biasa & yang bersalut aising tu kek coklat moist.Budak ni xnak hias apa2 nak ringkas je.Nah ko saya bagi betul2 ringkas....


Tema yg ye nak 'purple.Tu pun kakak ye bg tau last minit masa nak amik kek.Adusssss!!!!budak ni betul-betul wat saya berdebo2....Last nak amik baru nak touch-up kasi munga2.Masa order xnak kabo......Hish3.........Sib baik ada kaler purple.....Jadilah kakak ye kata dah adik ye x nak bg tau ye kata ni je lah.Mula nak simple last nak munge sib baik ada........




So ni jelah kek yang saya wat tuk budak tu.Selamat bertunang.....Dah nikah dah pun..................Tu lah rajin beno kemas blog ni le tanggungnya....

Selamat berbahagia selamanya.......................................

No comments:

Post a Comment