Ikut saya jika sudi....

Friday, October 21, 2011

KEK COKLAT MOIST TUK BIRTHDAY


Salam semua..........Taraaaaa.....Inilah kek tempahan dari kawan asben tuk besday anak2 buah dia.
Kek coklat moist lagi.......Resepi sama lah cam dalam n32 yang lepas ye....
Deco?hahahaaaaa..................layan jelah ok?


Saya x reti wat bunga selalu lekat je bunga hiasan yang dibeli tapi masa ni stok xde kat umah so jadilah bunga yang saya sendiri x tau nak panggil bunga apa.


Apa2pun yang penting tuan yang order puas hati ngan deco ni.Bagi saya teruk sangat ni.Apa kata kawan2 semua???? Ok tak???? hahahaaaaa....saya pun nak ketawa sendiri bila tengok....




Apa pun tima kasih pada Cik Mimi yang telah menempah kek ni.Pas majlis dia ada kol saya bg feedback dr semua  yang kek ni sedap n depa puas hati sesangat.
Alhamdulillah..........................

No comments:

Post a Comment