Ikut saya jika sudi....

Wednesday, April 6, 2011

Banjir oh banjir!!!!

Waaaaa................ujan lebatnyer......dah 2 hari ujan lebat je petang.Semalam umah aku dah banjir....Bilik air masuk air dr luar smpi bilik air x larat nak tampung maka mengalirle ia keluar ke dalam umah aku.Banjir dari bilik air turun ke dapo n terus ke ruang makan n ruang tamu.Aduhhhhhh!!!!tension aku......

Skang ujan lebat lg janganle banjir lagi.X larat dah aku nak mop lg.Baru je bersihkan dah ujan lebat lg.Biole ujan lebat tp jangan le banjir lagi melimpah ke ruang dlm umah aku.X sanggup rasanyer nak mengelap n mengemop lg.Penat semalam pun x habis lagi.Rasa nak patah pinggang menonggeng kaup air masuk baldi ngan tuala.

Ujan2 ni lapo le plak tp guruh kilat takut nak ke dapo.tahan jele perut.jangan le ko wat ragam nak makan je nnt bertambah beso aku.Aku ngah ssh hati sal ujan takut banjir lg umah aku ni leh lak perut mnta diisi.Hampehhh tull.....

Ujan o ujan nape lebat sangat...ko nak lebat,lebat le ujan jngn ko banjir kan umah aku lagi dah.:( penat nak ngemas balik n mencuci balik.

No comments:

Post a Comment