Ikut saya jika sudi....

Thursday, April 14, 2011

Shopping.....Shopping.....Shopping

Rezeki datang bergolek....hahahaaaaa......
Nak tau nape aku kata rezeki dtg bergolek?
Haaa....aku dapat g beli barang bakery kat tempat yang aku idamkan.

Rabu hari tu maksud aku semalam le asben aku bawa aku g Puchong beli barang bakery kat BWY.Seronoknya aku tak terkata.Walau pun sesat tuk mencari BWY kat Puchong tu tapi aku puas hati.Walau penat berpusing2 tapi rasa hilang penat bila tengok barang2 tu.Aku x penah pergi,aku tau kawasan tu tapi x tau kedai tu katner.Maknanyer aku berpusing dlm Bandar Puteri tu je cari kedai.Last aku tepon kedai senang aku rasa bila jumpa.

Bila dah jumpa kedai n jejak je kaki dlm kedai tu aku gembiranye sampai x terkata.

Anak aku lagi seronok kat dalam tu semua barang kalau boleh dia nak.Aku kata kat dia baik beli ngan kedai2 terus.Semua barang dia nak letak dlm bakul.Yang aku pelik dia tau je apa barang yang aku selalu guna.Mungkin dia akan mengikut jejak aku kot suka baking.
Asben n anak aku pun sama naik pilih barang kat dalam kedai semalam.Anak aku teruja ngan barang2 dalam BWY,mak dia lagi le teruja.Rasa nak melompat pun ada bila tengok barang2 tu.Tapi nnt org kata aku gila lak.

Selalu aku beli barang kat umah aku je dahle mahal n xde banyak pilihan.Bila semalam dapat masuk BWY mak ai seronok x terkata.Aku dapat beli banyak barang yang aku idam yg xde kat kawasan umah aku ni.Ni semalam aku beli barang nilai duit sama cam aku beli kat sini tapi penuh satu bonet kete.Kat tempat aku nilai duit cenggitu aku leh bawa naik motor je.Bayangkanlah banyak mana je bahan yg boleh aku dapat kat kawasan aku.Camner aku x teruja n happy sangat.


Macam2 barang aku beli.Yang penting aku dah dapat round table,loyang kek yang xde kat sini.Wakakaaa.....


Barang-barang yang aku beli




Acuan apom,pisau lepa,tepung n lain2


Ni loyang yang aku suka sangat.




cupcake cup n muffin cup


ovalet






Turntable
































Inilah barang2 yang aku beli semalam.Puas hati kerana dapat beli barang dihajati n murah dari tempat aku.Tapi bagi aku sesekali tuk borong kat sana ok gak wat stok kat umah.Kalu yg emergency je leh le beli kat umah aku.Asben aku siap cakap lain kali x yah beli kat umah aku dah.Dia kata beli je kat Puchong sambil tu leh jalan2.I likeeee his statement......Hahahaaaa...


Ok sampai sini je celoteh aku tuk hari ni.Nanti korang bosan lak duk dengo aku ngomel sal barang2 ni.Tapi apa2 pun aku memang happy sangat.....Happy x terkata...leh gitu????


Aku nak g kemas barang2 ni lak.Bye....See you soon.....

No comments:

Post a Comment