Ikut saya jika sudi....

Saturday, April 2, 2011

Selamat Hari Jadi Aunie!!!!!

Inilah dikatakan rezeki.Selama ni org2 kampungku je yang tempah kek kat aku.Tapi nak dijadikan citer ntah camner aku teringat nak kol kawan lama di tempat tinggal lamaku.Saja tuk bertanya khabar.Tiba2 kakak tu tanya skang aku watper n aku pun citer le hobi baru aku.Rupa2nyer dalam minggu tu akan berlangsung besday anaknyer yg dulu penah aku jaga malam bila kakak ini jaga kedai dia.Siang aku keje pas malam jaga anak kakak ni tuk 3 jam.

Dah rezeki aku,kakak ni pun order le kek dari aku.Alhamdulillah rezeki......Yang mudahnyer design ikut suka aku tapi kakak ni nak kek mentega.Setelah di beri tarikh aku pun mula le x senang duduk memikirkan corak & warna tuk kek tu.....Hahahahaaaaa.....padan muka aku.....

Tiba2 kakak tu anto mesej nak kek sehari awal dari yang dirancang.....Opocot!!!!terkejut aku kerna masa tu aku berada dirumah opah aku....Apalagi hari tu juga aku balik kerumah aku.....Tapi anak aku x nak ikut aku balik.

Hari yang dinanti pun tiba maka terhasillah kek ini....Pagi2 lagi aku ngan asben aku dah g anto ke kakak tu...Harap2 kakak tu berpuas hati.....Inilah kek yang terhasil.....




Buat Aunie...Selamat Hari Jadi!!!!!Pada Kak Shila tima kasih kerna tempah kek dari La....Tima kasih daun keladi kalu boleh tempah lagi....Hikhikhikkkkkk......









Inilah kek tempahan dari jauh yang pertama aku terima.Mudah2an lepas ni ada lagi tempahan n bertambah banyak rezeki tuk aku.

InsyaAllah....InsyaAllah.....InsyaAllah.....(ala2 Maher Zain)Heheheeeee...............Bye......

No comments:

Post a Comment