Ikut saya jika sudi....

Friday, April 29, 2011

KEK COKLAT MOIST (VERSI SONGKOK)


Semalam budak sekolah tempah kek kat aku.Dia nak yang murah so aku pun wat le kek coklat moist ni tp kecik.Aku panggil bentuk songkok.Dia kata nak simple je janji sedap....Lagi senang kerja aku x yah nak semak kepala nak fikir corak...heheheee....

Bila orang order aku kek kecik ni aku senang x banyak keje wat satu adunan leh dpt tuk mkn kat umah skali.anak aku ni setiap kali wat kek ye nak gak...





Resepi kek ni ada pada post yang lama yang menggunakan minyak dan pembakaran kaedah 'steambath'.




Okla tuk hari ni.Nak mula wat kek lagi tuk tempahan hari ni lak.Dari budak sekolah gak tuk makan2 katanyer.....Bye....Jumpa next n3...


2 comments:

  1. sedapnya....toping dia melempah2
    nyummy...

    ReplyDelete
  2. sedap ladyzamea........maile nak makan.....memang wat topping yang melimpah bestttt......

    ReplyDelete